• Tylko online
Management of internal corporate identity [E-Book] [pdf]
  • Management of internal corporate identity [E-Book] [pdf]
 

Management of internal corporate identity [E-Book] [pdf]

20,80 zł
Brutto

Tematyka publikacji dotyczy zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji. W pierwszej części książki przedstawiono problematykę tożsamości organizacyjnej oraz zaprezentowano rozbudowaną autorską metodykę zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji wraz z propozycją autorskiego narzędzia pozwalającego na ocenę poziomu tożsamości organizacyjnej (z wykorzystaniem l...

Tematyka publikacji dotyczy zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji. W pierwszej części książki przedstawiono problematykę tożsamości organizacyjnej oraz zaprezentowano rozbudowaną autorską metodykę zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji wraz z propozycją autorskiego narzędzia pozwalającego na ocenę poziomu tożsamości organizacyjnej (z wykorzystaniem logiki rozmytej). Część druga zawiera wyniki badań weryfikujących przedstawioną metodykę. W kolejnym rozdziale przedstawiono uzupełniające wyniki badań dotyczących zewnętrznej tożsamości organizacji.

  • Autor / Autorzy: Katarzyna Ragin-Skorecka
  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
  • Rok wydania: 2010
  • Liczba stron: 96
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
96
2010
Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.