• Tylko online
The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007) [E-Book] [pdf]
  • The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007) [E-Book] [pdf]
 

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007) [E-Book] [pdf]

23,40 zł
Brutto

From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007. "The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)" is divided into three chapters. Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy, ma wpływ na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a - C o l a. Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007. "Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)" składa się z trzech części.

  • Autor / Autorzy: Aleksandra Kulawik
  • Wydawca: Wydawnictwo e-bookowo
  • Rok wydania: 2009
  • Liczba stron: 80
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
80
2009
Wydawnictwo e-bookowo
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.