• Tylko online
Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119 [E-Book] [pdf]
  • Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119 [E-Book] [pdf]
 

Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119 [E-Book] [pdf]

26,00 zł
Brutto

Przestrzeń problemową rozważań niniejszego opracowania wyznaczają dwa zagadnienia: uwarunkowania rozwoju turystyki na obszarach miejskich oraz promocja i jej narzędzia. Szeroko prezentowana problematyka uwarunkowań odnosi się zarówno do makrouwarunkowań (koncepcja rozwoju metropolitalnego), jak i ważnych uwarunkowań na poziomie miasta, takich jak: zaangażowanie finansowe sektora pu...

Przestrzeń problemową rozważań niniejszego opracowania wyznaczają dwa zagadnienia: uwarunkowania rozwoju turystyki na obszarach miejskich oraz promocja i jej narzędzia. Szeroko prezentowana problematyka uwarunkowań odnosi się zarówno do makrouwarunkowań (koncepcja rozwoju metropolitalnego), jak i ważnych uwarunkowań na poziomie miasta, takich jak: zaangażowanie finansowe sektora publicznego, uwarunkowania transportowe, popytowe oraz współpraca sieciowa w zarządzaniu rozwojem turystyki miejskiej. Obejmują one zatem zarówno „miękkie”, jak i „twarde” czynniki rozwoju turystyki w miastach. Artykuły poświęcone promocji koncentrują się na nowoczesnych narzędziach promocji turystycznej miast, wykorzystujących nowe technologie i wydarzenia (eventy), oraz na warunkach ich skuteczności. Studia podejmują ważną, choć ciągle jeszcze słabo rozpoznaną, problematykę turystyki w miastach. Zamieszczone artykuły, potwierdzają wieloaspektowość zjawiska, jakim jest turystyka na obszarach miejskich, i potrzebę interdyscyplinarnych badań w tym zakresie, ich rozwijania i pogłębiania. „Studia Ekonomiczne” nr 119 – Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

  • Autor / Autorzy:
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • Rok wydania: 2012
  • Liczba stron: 162
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Katowice
162
2012
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.