• Tylko online
Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne [E-Book] [pdf]
  • Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne [E-Book] [pdf]
 

Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne [E-Book] [pdf]

39,00 zł
Brutto

Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości.Temat, który jak do tej pory, szczególnie w Polsce, nie doczekał się wielu badań, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujące, szczególnie jeśli uwzględni się często podkreślaną w literaturze marketingowej rolę postaw konsumenckich w kształtowaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesłanki w pełni uzasadniają konieczność podjęcia na polskim gruncie badań ukierunkowanych na ocenę postaw konsumentów wobec handlu wysyłkowego i czynników determinujących ich zmiany. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest monografia

  • Autor / Autorzy: Mariusz Trojanowski
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
  • Rok wydania: 2013
  • Liczba stron: 291
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Warszawa
291
2013
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.