• Tylko online
Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych [E-Book] [pdf]
  • Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych [E-Book] [pdf]
 

Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych [E-Book] [pdf]

44,20 zł
Brutto

Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji s...

Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.

  • Autor / Autorzy: Krzysztof Cybulski
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
  • Rok wydania: 2013
  • Liczba stron: 260
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Warszawa
260
2013
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.