• Tylko online
Uwarunkowania komunikacji marketingowej w bankach spółdzielczych [E-Book] [pdf]
  • Uwarunkowania komunikacji marketingowej w bankach spółdzielczych [E-Book] [pdf]
 

Uwarunkowania komunikacji marketingowej w bankach spółdzielczych [E-Book] [pdf]

15,99 zł
Brutto

Książka charakteryzuje spółdzielczy sektor bankowy w Polsce oraz komunikację marketingową w bankach spółdzielczych

Książka charakteryzuje spółdzielczy sektor bankowy w Polsce oraz komunikację marketingową w bankach spółdzielczych

  • Autor / Autorzy: Anna Nowacka
  • Wydawca: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
  • Rok wydania: 2011
  • Liczba stron: 168
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
168
2011
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.