• Tylko online
Employer Branding [E-Book] [pdf]
  • Employer Branding [E-Book] [pdf]
 

Employer Branding [E-Book] [pdf]

12,87 zł
Brutto

Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy. Adresaci: E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.

  • Autor / Autorzy: Jarosław Marciniak, Mariusz Woźniak, Paweł Berłowski, Małgorzata Rzewuska, Milena Daria Majewska
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • Liczba stron: 52
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
52
2013
Wolters Kluwer
Wolters Kluwer Polska SA
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.