- Tylko online
Gwarancja bezpiecznych zakupów z
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk [E-Book] [mobi]
Gwarancja bezpiecznych zakupów z
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać budując własną markę i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
- Autor / Autorzy: Robert Stępowski
- Wydawca: Wydawnictwo Słowa i Myśli
- Rok wydania: 2014
- Liczba stron: 204
- Format: mobi
- Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
- Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.