• Tylko online
Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych [E-Book] [pdf]
  • Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych [E-Book] [pdf]
 

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych [E-Book] [pdf]

41,60 zł
Brutto

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter czysto teoretyczny i obejmuje definicję oraz charakterystykę wiedzy i wiedzy marketingowej, modele sieci wartości ujęte przez pryzmat zarządzania wiedzą oraz koncepcje budowy wiedzy marketingowej przez przedsiębiorstwa w relacjach z partnerem i klientem. Rozdział drugi poświęcono systemowi i narzędziom zarządzania wiedzą marketingową. W rozdziale trzecim scharakteryzowano kategorię struktury sieciowej i zdiagnozowano motywy relacji sieciowych w świetle systemowych wartości produktu informatycznego. Zidentyfikowano podmioty relacji sieciowych powołanych do tworzenia informatycznych produktów systemowych. Określono zasady współpracy opartej na dyfuzji wiedzy w sieci partnerów IT. Rozdział czwarty obejmuje charakterystykę metasegmentów docelowych sektora IT w Polsce w ujęciu ilościowym i jakościowym. W rozdziale piątym zaprezentowano elementy modelu zrealizowanych badań, charakteryzując szczegółowo cele, założenia i metody badawcze. Przedstawiono również charakterystykę próby badawczej.

  • Autor / Autorzy: Izabela Sztangret
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • Rok wydania: 2016
  • Liczba stron: 283
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Katowice
283
2016
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.