- Tylko online
![Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce [E-Book] [pdf]](https://organicvillage.pl/3392469-large_default/marketing-wobec-wyzwan-xxi-wieku-uwarunkowania-a-opcje-strategiczne-przedsiebiorstw-funkcjonujacych-w-polsce-e-book-pdf-.jpg)
Gwarancja bezpiecznych zakupów z
Gwarancja bezpiecznych zakupów z
Pierwszy rozdział traktuje o uwarunkowaniach, jakie tworzy otoczenie eurorynku dla podmiotów rynkowych z wyartykułowaniem zalet i wad akcesji Polski do struktur unijnych oraz występujących zróżnicowań otoczenia rynkowego między krajami Unii Europejskiej. W drugim rozdziale autorzy charakteryzują, zgodnie z przyjętą wcześniej specyfikacją, czynniki makro- i mikrotoczenia podmiotów gospodarczych w kontekście możliwości i barier tworzonych w warunkach krajowych. W trzecim rozdziale dokonano próby rozpoznania realizowanych przez badane przedsiębiorstwa strategii marketingowych w aspekcie uwarunkowań sektorowych, krajowych i unijnych.