• Tylko online
Kształtowanie dobrych relacji z klientami [E-Book] [pdf]
  • Kształtowanie dobrych relacji z klientami [E-Book] [pdf]
  • Kształtowanie dobrych relacji z klientami [E-Book] [pdf]
 

Kształtowanie dobrych relacji z klientami [E-Book] [pdf]

4,53 zł
Brutto

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.

  • Autor / Autorzy: Peter Kenzelmann
  • Wydawca: BC Edukacja
  • Rok wydania: 2008
  • Liczba stron: 136
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
136
2008
BC Edukacja
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.