• Tylko online
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem [E-Book] [pdf]
  • Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem [E-Book] [pdf]
 

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem [E-Book] [pdf]

6,50 zł
Brutto

Praca składa się z pięciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze cztery rozdziały mają charakter teoretyczny, natomiast piąty jest rozdziałem empirycznym. W rozdziale pierwszym przedstawiono podstawy teoretyczne dotyczące komunikacji marketingowej. W rozdziale drugim przedstawiono otoczenie, jego rodzaje i wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw. W rozdziale trzecim została p...

Praca składa się z pięciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze cztery rozdziały mają charakter teoretyczny, natomiast piąty jest rozdziałem empirycznym. W rozdziale pierwszym przedstawiono podstawy teoretyczne dotyczące komunikacji marketingowej. W rozdziale drugim przedstawiono otoczenie, jego rodzaje i wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw. W rozdziale trzecim została przedstawiona rola komunikacji marketin­gowej w marketingu przedsiębiorstwa handlu detalicznego. W rozdziale czwartym przedstawiono kierunki rozwoju marketingu na początku XXI wieku, a następnie ustalono te procesy, które odgrywają klu­czowe znaczenie z perspektywy komunikacji marketingowej przez przedsię­biorstwa handlu detalicznego. W dalszej kolejności zaprezentowano oraz wyjaś­niono istotę i zasady komunikacji marketingowej w tych procesach. W piątym rozdziale pracy zaprezentowano z kolei podstawy metodyczne i wyniki prowadzonych badań własnych. Przedstawiono w nim przedstawiono także teoretyczny model komunikacji marketingowej detalicznych przedsię­biorstw handlowych.

  • Autor / Autorzy: Marek Drzazga
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • Rok wydania: 2012
  • Liczba stron: 273
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Katowice
273
2012
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.