• Tylko online
Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness [E-Book] [pdf]
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness [E-Book] [pdf]
 

Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness [E-Book] [pdf]

26,00 zł
Brutto

Niniejsza praca stanowi niepodjętą w Polsce do tej pory próbę opisania działalności podmiotów z branży fitness, łączącą problematykę modeli biznesu z wykorzystaniem mediów społecznościowych dla potrzeb prowadzonej działalności. Kluczowym aspektem wykorzystywania tych mediów jest kształtowanie krajobrazu informacyjnego, który podlega m.in. współdzieleniu zasobów informacy...

Niniejsza praca stanowi niepodjętą w Polsce do tej pory próbę opisania działalności podmiotów z branży fitness, łączącą problematykę modeli biznesu z wykorzystaniem mediów społecznościowych dla potrzeb prowadzonej działalności. Kluczowym aspektem wykorzystywania tych mediów jest kształtowanie krajobrazu informacyjnego, który podlega m.in. współdzieleniu zasobów informacyjnych, ale jednocześnie może być dostosowany do celów prowadzonej działalności gospodarczej. Praca ta koncentruje się również na podmiocie świadczącym usługi w branży fitness, jakim jest trener. Ta perspektywa dotycząca formy podmiotu świadczącego usługi również jest unikalna, gdyż większość opracowań branżowych, nie mówiąc już o pracach naukowych, dotyczy przede wszystkim klubów fitness, a trenerzy w tych klubach są zazwyczaj rozpatrywani jedynie jako czynnik wpływający na poziom obsługi klienta. Struktura przedstawianej pracy składa się z pięciu rozdziałów. Trzy pierwsze dotyczą zagadnień teoretycznych wzbogaconych doniesieniami branżowymi czy praktyczną ilustracją problemu wynikającego z badań literaturowych dla danych obszarów tematycznych. Rozdziały 4 i 5 przedstawiają natomiast wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród trenerów z branży fitness, posiadających zarejestrowaną działalność gospodarczą.

  • Autor / Autorzy: Marcin Komańda
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • Rok wydania: 2019
  • Liczba stron: 208
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Katowice
208
2019
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.