- Tylko online
![Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta [E-Book] [pdf]](https://organicvillage.pl/3394836-large_default/marketing-organizacji-sieciowych-uslug-profesjonalnych-w-procesie-tworzenia-wartosci-dla-klienta-e-book-pdf-.jpg)
Gwarancja bezpiecznych zakupów z
Gwarancja bezpiecznych zakupów z
Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w teorii usług, a także zdefiniowaniu, klasyfikacji i charakterystyce kategorii usług profesjonalnych. W rozdziale drugim omówiono koncepcję sieci w naukach o zarządzaniu, zdefiniowano i podano klasyfikację sieci międzyorganizacyjnych, a także opisano zjawisko usieciowienia w sektorze usług. W trzecim rozdziale zaprezentowano paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych. W rozdziale czwartym zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach konsumentów indywidualnych i jednostek usług profesjonalnych.