• Tylko online
Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów [E-Book] [pdf]
  • Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów [E-Book] [pdf]
 

Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów [E-Book] [pdf]

11,70 zł
Brutto

Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.

  • Autor / Autorzy: Anna Irena Szymańska
  • Wydawca: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
  • Rok wydania: 2019
  • Liczba stron: 194
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
194
2019
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.