• Tylko online
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją [E-Book] [pdf]
  • Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją [E-Book] [pdf]
 

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją [E-Book] [pdf]

75,92 zł
Brutto

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

  • Autor / Autorzy: Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska
  • Wydawca: PWE
  • Rok wydania: 2020
  • Liczba stron: 364
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Warszawa
364
2020
PWE
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.