• Tylko online
Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków [E-Book] [pdf]
  • Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków [E-Book] [pdf]
 

Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków [E-Book] [pdf]

15,60 zł
Brutto

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy. Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają się firmy na całym świecie, można ćwiczyć umiejętność poprawnych reakcji, a także badać różne scenariusze wydarzeń. Opracowanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich przedstawia studia przypadków firm polskich i zagranicznych, dostarczając informacji o sposobie zorganizowania wnętrz przedsiębiorstw (zasobach, strukturze organizacyjnej itp.), branży, w jakiej funkcjonują (klientach, dostawcach, konkurentach itp.) oraz mechanizmach interakcji zachodzących pomiędzy nimi. Natomiast część druga prezentowanej publikacji składa się z zadań i warsztatów, które stanowią doskonałą okazję do pracy grupowej, trenowania niekonwencjonalnych metod rozwiązywania problemów oraz trudnej sztuki publicznego przemawiania i prezentacji.

  • Autor / Autorzy: Adam Dymitrowski, Aleksandra Hauke-Lopes, Łukasz Małys, Milena Ratajczak-Mrozek
  • Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Rok wydania: 2020
  • Liczba stron: 126
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Poznań
126
2020
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.