• Tylko online
Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych [E-Book] [pdf]
  • Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych [E-Book] [pdf]
 

Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych [E-Book] [pdf]

44,20 zł
Brutto

W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z nabywcami, wzbudzanie postaw i zachowań prosumpcyjnych, wykorzystywanie etnocentrycznych postaw nabywców finalnych, kształtowanie potencjału innowacyj...

W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z nabywcami, wzbudzanie postaw i zachowań prosumpcyjnych, wykorzystywanie etnocentrycznych postaw nabywców finalnych, kształtowanie potencjału innowacyjnego oferenta oraz objęcie podejściem marketingowym jego pracowników w ramach marketingu personalnego.

  • Autor / Autorzy: Agnieszka Izabela Baruk, Sebastian Białoskurski, Anna Goliszek, Anna Iwanicka, Agnieszka Komor, Grzegorz Wesołowski
  • Wydawca: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Rok wydania: 2017
  • Liczba stron: 188
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Lublin
188
2017
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.