- Tylko online
Gwarancja bezpiecznych zakupów z
Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa [E-Book] [pdf]
6,50 zł
Brutto
Gwarancja bezpiecznych zakupów z
Dostrzegając występowanie pewnej luki między poglądami badaczy procesów tworzenia wartości a teorią marketingu, w niniejszej monografii podjęto próbę przedstawienia dorobku marketingu na tle szerszych rozważań poświęconych procesom tworzenia wartości prowadzonych na gruncie nauk o zarządzaniu i częściowo ekonomii, tzw. nowej ekonomii instytucjonalnej. Przyjęte w pracy podejście jest próbą spojrzenia na marketing „z zewnątrz” – z perspektywy współczesnych modeli przewagi konkurencyjnej, w szczególności modelu opartego na zasobach i kompetencjach oraz relacjach wiążących przedsiębiorstwo z jego partnerami w systemie lub sieci wartości.
- Autor / Autorzy: Maja Szymura-Tyc
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Rok wydania: 2005
- Liczba stron: 294
- Format: pdf
- Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
- Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Katowice
294
2005
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.