- Tylko online
![Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych [E-Book] [pdf]](https://organicvillage.pl/3397058-large_default/praktyka-zarzadzania-wiedza-klienta-w-perspektywie-malych-i-srednich-przedsiebiorstw-uslugowych-e-book-pdf-.jpg)
Gwarancja bezpiecznych zakupów z
Gwarancja bezpiecznych zakupów z
Tematyka monografii wpisuje się w popularny w krajowej i światowej literaturze dyskurs łączący zagadnienia zarządzania wiedzą i relacjami z klientami. Zawarte w niej rozważania koncentrują się na działalności przedsiębiorstw z sektora MŚP. Dokonano w niej egzemplifikacji praktycznego podejścia przedsiębiorstw wobec wzmiankowanych zagadnień i zależności między ich wybranymi aspektami. Ze względu na przyjętą perspektywę badawczą niezbędnym stało się ustalenie istotnych uwarunkowań działalności sektora MŚP, a w szczególności adaptacyjności tych przedsiębiorstw dzięki rozwojowi relacji z otoczeniem. Ustalenia wynikające z powyższych założeń poddano weryfikacji, analizując materiał badawczy zebrany wśród menedżerów usługowych MŚP. Publikacja powstała we współpracy z Politechniką Opolską.