• Tylko online
Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się [E-Book] [pdf]
  • Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się [E-Book] [pdf]
 

Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się [E-Book] [pdf]

19,50 zł
Brutto

W świetle rosnącej niepewności warunków prowadzenia działalności gospodarczej rynki wyłaniające się stanowią doskonałe laboratorium badawcze w zakresie innowacji w strategiach i organizacji przedsiębiorstw. Rozdział pierwszy niniejszej książki przybliża Czytelnikom rynki wyłaniające się jako otoczenie działalności biznesowej oraz ich specyficzne uwarunkowania. Tezę tę roz...

W świetle rosnącej niepewności warunków prowadzenia działalności gospodarczej rynki wyłaniające się stanowią doskonałe laboratorium badawcze w zakresie innowacji w strategiach i organizacji przedsiębiorstw. Rozdział pierwszy niniejszej książki przybliża Czytelnikom rynki wyłaniające się jako otoczenie działalności biznesowej oraz ich specyficzne uwarunkowania. Tezę tę rozwinięto w rozdziale drugim, charakteryzując wyznaczniki zachowań przedsiębiorstw w warunkach wyłaniającego się otoczenia – począwszy od samej istoty wyłaniających się organizacji, poprzez jej konfigurację i pomiar rezultatów, aż po legitymizację ich działań w otoczeniu. Opierając się na praktycznych doświadczeniach przedsiębiorstw, w rozdziale ostatnim zidentyfikowano alternatywne w stosunku do tradycyjnego podejścia ścieżki rozwoju przedsiębiorstw w warunkach otoczenia wyłaniającego się.

  • Autor / Autorzy:
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • Rok wydania: 2020
  • Liczba stron: 160
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Katowice
160
2020
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.