- Tylko online
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań [E-Book] [pdf]
11,70 zł
Brutto
Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych przez różnego rodzaju podmioty rynku. Prezentowana monografia stanowi zbiór rozważań dotyczących wykorzystania nowych mediów i technologii w komunikacji marketingowej, które mogą stać się inspiracją do dalszych dociekań i poszukiwań dla badaczy tych zjawisk.
- Autor / Autorzy:
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Rok wydania: 2021
- Liczba stron: 104
- Format: pdf
- Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
- Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Katowice
104
2021
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.