• Tylko online
Relacje społeczne w koopetycji muzeów [E-Book] [pdf]
  • Relacje społeczne w koopetycji muzeów [E-Book] [pdf]
 

Relacje społeczne w koopetycji muzeów [E-Book] [pdf]

57,20 zł
Brutto

Celem monografii jest identyfikacja przejawów (potencjalnie pozytywnego i negatywnego) oddziaływania relacji społecznych na – rozpatrywane na poziomie międzyorganizacyjnym –relacje koopetycji instytucji kultury (muzeów). Praca, poza charakterem teoriopoznawczym, służy także celom utylitarnym. Wyniki badań empirycznych pozwalają bowiem na opracowanie zaleceń dla publicznych oraz niepublicznych instytucji kultury (w szczególności podmiotów z sektora non profit) w zakresie zarządzania (w szczególności muzeami) w kontekście nawiązywania współpracy z innymi podmiotami, budowania konkurencyjności, strategii organizacji (w tym strategii konkurencji), a także wykorzystania korzyści płynących z relacji społecznych z konkurentami w celu stymulowania rozwoju instytucji.

  • Autor / Autorzy: Patrycja Juszczyk
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • Rok wydania: 2021
  • Liczba stron: 422
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Katowice
422
2021
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.