• Tylko online
Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw [E-Book] [pdf]
  • Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw [E-Book] [pdf]
 

Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw [E-Book] [pdf]

55,90 zł
Brutto

Badania nad wykorzystaniem mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje niewiele wskazówek dotyczących skutecznego zastosowania mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji. Wyzwaniem dla obecnych przedsiębiorstw jest zatem zrozumienie tego, jak wydobyć z mediów...

Badania nad wykorzystaniem mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje niewiele wskazówek dotyczących skutecznego zastosowania mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji. Wyzwaniem dla obecnych przedsiębiorstw jest zatem zrozumienie tego, jak wydobyć z mediów społecznościowych potencjał innowacyjny, jak wykorzystać mądrość tłumu w podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych. Prezentowana praca wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu, a przeprowadzone w niej dociekania zostały oparte na oryginalnych przemyśleniach oraz wnioskach pochodzących z przeprowadzonych badań własnych wśród polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Podjęta w książce problematyka jest zatem istotna i aktualna z punktu widzenia teorii i praktyki zarządzania. Wyczerpująco opisuje zakres i formę wykorzystania mediów społecznościowych w kreowaniu innowacji w przedsiębiorstwach. Opracowanie wnosi wkład do obecnego stanu wiedzy, zwiększając zrozumienie możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w kreowaniu innowacji przedsiębiorstw. Badania mają również ważne implikacje dla praktyków biznesu, którzy wraz z ciągłym rozwojem technologicznym, dostępem do informacji i rosnącymi wymaganiami rynkowymi są postawieni przed wyzwaniem jak najskuteczniejszego wykorzystania mediów społecznościowych do tworzenia innowacji.

  • Autor / Autorzy: Katarzyna Zofia Samek-Preś
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
  • Rok wydania: 2022
  • Liczba stron: 310
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Toruń
310
2022
Wydawnictwo Naukowe UMK
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.