• Tylko online
Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne [E-Book] [pdf]
  • Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne [E-Book] [pdf]
 

Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne [E-Book] [pdf]

58,50 zł
Brutto

Paradoks stał się symbolem początku XXI wieku. Paradoksy pojawiły się już nie tylko w wypowiedziach polityków i menedżerów, a także badaczy z różnych dyscyplin naukowych, a szczególnie nauk społecznych. Coraz większa złożoność otaczającego nas świata wynikająca z postępu technologicznego i rosnącej liczby ludności intensyfikuje zapotrzebowanie na koncepcję paradoksu w teorii i praktyce. Książka przedstawia podstawowe paradoksy, przed którymi stoją menedżerowie zarządzający współczesnymi przedsiębiorstwami. Dotyczą one zarówno przywództwa, jak i horyzontu czasowego, a także sposobów rozwoju. Część teoretyczna jest zilustrowana przypadkami współczesnych korporacji.

  • Autor / Autorzy: Jan Polowczyk
  • Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Rok wydania: 2022
  • Liczba stron: 217
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Poznań
217
2022
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.