• Tylko online
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej [E-Book] [pdf]
  • Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej [E-Book] [pdf]
 

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej [E-Book] [pdf]

29,90 zł
Brutto

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawno...

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej.Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod. Opis stanowi fragment Wstępu

  • Autor / Autorzy: Aleksandra Kaniewska-Sęba
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe E Book
  • Rok wydania: 2018
  • Liczba stron: 200
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
200
2018
FNCE
Wydawnictwo Naukowe E Book
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.