• Tylko online
Wpływ religii na rozwój rachunkowości w wybranych krajach azjatyckich [E-Book] [pdf]
  • Wpływ religii na rozwój rachunkowości w wybranych krajach azjatyckich [E-Book] [pdf]
 

Wpływ religii na rozwój rachunkowości w wybranych krajach azjatyckich [E-Book] [pdf]

70,20 zł
Brutto

Jest to pierwsza w Polsce publikacja kompleksowo opisująca wpływ religii na rachunkowość. Znajomość różnic kulturowych, w tym religijnych, oraz ich oddziaływania na prowadzenie biznesu ma coraz większe znaczenie ze względu na zjawisko globalizacji, co wiąże się ze współpracą w środowiskach międzynarodowych i jednocześnie międzykulturowych. Autorka skupia się na trzech krajach azjatyckich o wyraźnie odrębnej tożsamości kulturowej i religijnej (Chiny, Indie oraz Indonezja), z największymi gospodarkami w tym regionie świata. Publikacja bada wpływ hinduizmu, konfucjanizmu, buddyzmu i islamu na rachunkowość powszechnie uważaną za uniwersalny język biznesu. Efektem dociekań przeprowadzonych w monografii jest stwierdzenie, że skutkiem wpływu religii na rozwój rachunkowości jest istnienie tożsamości kulturowej rachunkowości i zaproponowanie autorskiej definicji tego terminu uwzględniającej determinujący wpływ norm etycznych i moralnych, których źródłem jest religia.

  • Autor / Autorzy: Małgorzata Czerny
  • Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Rok wydania: 2022
  • Liczba stron: 384
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Poznań
384
2022
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.