• Tylko online
Jakość jako determinanta budowania pozycji konkurencyjnej na rynku produktów żywnościowych [E-Book] [pdf]
  • Jakość jako determinanta budowania pozycji konkurencyjnej na rynku produktów żywnościowych [E-Book] [pdf]
 

Jakość jako determinanta budowania pozycji konkurencyjnej na rynku produktów żywnościowych [E-Book] [pdf]

32,50 zł
Brutto

Książka stanowi przede wszystkim przegląd literatury z zakresu teorii konkurencji i konkurencyjności, jak również teorii z zakresu zarządzania jakością na rynku produktów spożywczych. Znajdą w niej Państwo m.in. informacje dotyczące znaczenia i rangi pojęcia jakości oraz sposobu jej postrzegania zarówno z punktu widzenia producenta, jak również konsumenta produktów spożywcz...

Książka stanowi przede wszystkim przegląd literatury z zakresu teorii konkurencji i konkurencyjności, jak również teorii z zakresu zarządzania jakością na rynku produktów spożywczych. Znajdą w niej Państwo m.in. informacje dotyczące znaczenia i rangi pojęcia jakości oraz sposobu jej postrzegania zarówno z punktu widzenia producenta, jak również konsumenta produktów spożywczych, określenie czynników warunkujących wysoką jakość oraz lokowanie strategii podnoszenia jakości wśród różnorodnych strategii rynkowych i marketingowych przedsiębiorstw w procesie budowania pozycji konkurencyjnej w danym sektorze oraz określenie wpływu certyfikatów i znaków jakości na procesy decyzyjne na rynku dóbr żywnościowych.

  • Autor / Autorzy: Mariusz Grębowiec
  • Wydawca: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego SGGW w Warszawie
  • Rok wydania: 2022
  • Liczba stron: 127
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Warszawa
127
2022
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego SGGW w Warszawie
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.