• Tylko online
Kryzysy kreatywność i wartości [E-Book] [pdf]
  • Kryzysy kreatywność i wartości [E-Book] [pdf]
 

Kryzysy kreatywność i wartości [E-Book] [pdf]

40,95 zł
Brutto

Trzy główne kategorie – kryzys, wartości, kreatywność – tworzą problemową strukturę książki. Po pierwsze, zostają wskazane te modelowe sposoby rozumienia kryzysu, które wyłoniły się w rozwoju filozofii dziejów oraz uzyskały znane reprezentacje we wpływowych teoriach. Po drugie, zostają określone typy teorii, w których mówi się o kryzysie, destrukcji, regresie czy też transformacji „człowieczeństwa”. Po trzecie, pojawia się pytanie o stosunki zachodzące między terminami: kryzys, kultura masowa, człowiek masowy, kreatywność, działanie kreatywne, wartości. Rozumienie wartości pełni w całych rozważaniach rolę kluczową, gdyż w swej różnorodności wartości są elementem zarówno kategorii kryzysu, jak i idei kreatywności. Autor prowadzi swe rozważania w ramach stanowiska definiowanego jako pluralizm aksjologiczny.

  • Autor / Autorzy: Leszek Kopciuch
  • Wydawca: UMCS
  • Rok wydania: 2015
  • Liczba stron: 224
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Lublin
224
2015
UMCS
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.