• Tylko online
Kreatywność językowa w marketingu [E-Book] [pdf]
  • Kreatywność językowa w marketingu [E-Book] [pdf]
 

Kreatywność językowa w marketingu [E-Book] [pdf]

29,19 zł
Brutto

Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.

  • Autor / Autorzy:
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Rok wydania: 2022
  • Liczba stron: 278
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Łódź
278
2022
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.