• Tylko online
Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python [E-Book] [pdf]
  • Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python [E-Book] [pdf]
 

Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python [E-Book] [pdf]

116,99 zł
Brutto

Wykorzystanie danych zorientowanych na użytkownika w celu uzyskania realnych wyników biznesowych Dzięki tej książce Czytelnik będzie mógł wykorzystać w swojej firmie pełną moc danych behawioralnych używając w tym celu wyspecjalizowanych narzędzi. Algorytmy często stosowane w danologii, a także programy służące do analizy predykcyjnej traktują jak zwykłe informacje dane behawioralne wygenerowane przez użytkowników, takie jak kliknięcia na stronie internetowej czy zakupy w supermarkecie. Ten praktyczny przewodnik zawiera opisy skutecznych metod, zaprojektowanych specjalnie w celu przeprowadzania analiz danych behawioralnych. Zaawansowana architektura umożliwiająca wykonywanie eksperymentów pomaga w pełni wykorzystać testy A/B. Diagramy przyczynowe pozwalają poznać przyczyny zachowań nawet w przypadku, gdy nie można przeprowadzać eksperymentów. Ta praktyczna książka, napisana przystępnym stylem i przeznaczona dla osób zajmujących się danymi, analityków biznesowych oraz behawiorystów, zawiera kompletne przykłady, a także ćwiczenia wykorzy-stujące języki R i Python, pozwalające od razu uzyskać lepszy wgląd w dane. Zagadnienia przeanalizowane w książce: • Poznanie specyfiki danych behawioralnych. • Przedstawienie różnic pomiędzy pomiarami a prognozami. • Wyjaśnienie, w jaki sposób można oczyścić i przygotować dane behawioralne. • Zaprojektowanie i przeanalizowanie eksperymentów umożliwiających podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych. • Wykorzystanie danych behawioralnych w celu zrozumienia i określenia przyczyny oraz skutku. • Zaprezentowanie kompleksowej metody pozwalającej na uzyskanie przejrzystego podziału klientów na grupy. „Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ rozpoczyna się od przedstawienia pytań i problemów, a także wykorzy-stuje w postaci prawdziwych narzędzi odpowiednie techniki i języki programowania. Dzięki temu Czytelnicy poznają, jak można rozwiązywać niezwykle ważne i trudne zagadnienia. Czas poświęcony na jej przeczytanie będzie czystą inwestycją.” —Eric Weber Kierownik Działu Eksperymentów, Yelp Florent Buisson jest ekonomistą behawioralnym z 10-letnim doświadczeniem związanych z biznesem, analityką i naukami beha-wioralnymi. W firmie ubezpieczeniowej Allstate założył zespół specjalizujący się w naukach behawioralnych i pełnił funkcję jego szefa przez cztery lata. Publikował artykuły naukowe w czasopismach takich jak recenzowany Journal of Real Estate Research. Posiada tytuł magistra ekonometrii oraz doktorat z ekonomii behawioralnej, uzyskany na uniwersytecie Sorbona w Paryżu.

  • Autor / Autorzy: Florent Buisson
  • Wydawca: Promise
  • Rok wydania: 2022
  • Liczba stron: 368
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Warszawa
368
2022
Promise
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.