• Tylko online
Marketing produktu politycznego [E-Book] [pdf]
  • Marketing produktu politycznego [E-Book] [pdf]
 

Marketing produktu politycznego [E-Book] [pdf]

41,60 zł
Brutto

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.

  • Autor / Autorzy: Karol Zajdowski
  • Wydawca: Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy
  • Rok wydania: 2017
  • Liczba stron: 354
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Warszawa
354
2017
Elipsa Dom Wydawniczy
Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.