• Tylko online
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce [E-Book] [mobi]
  • Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce [E-Book] [mobi]
 

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce [E-Book] [mobi]

Powiązane produkty

59,80 zł
Brutto

Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP. Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków. Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska Politechnika Białostocka

  • Autor / Autorzy: Adam Figiel, Magda Ziembińska
  • Wydawca: Edu-Libri
  • Rok wydania: 2019
  • Liczba stron: 132
  • Format: mobi
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Kraków-Legionowo
132
2019
Edu-Libri
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.