• Tylko online
Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej [E-Book] [pdf]
  • Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej [E-Book] [pdf]
 

Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej [E-Book] [pdf]

30,03 zł
Brutto

Celem publikacji jest dostarczenie studentom dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków pokrewnych (np. public relations, reklama) systematycznej wiedzy ze współczesnej teorii komunikowania masowego. Poszczególne zagadnienia rozpatrywano w wymiarze historycznym (rozwój teorii), personalnym (wybitni przedstawiciele teorii) oraz aktualnym (znaczenie dla praktyki komunikowania masowego). Znajomość teorii jest podstawowym warunkiem właściwego realizowania praktyki, tj. dziennikarstwa i komunikowania publicznego. Publikacja powinna także zainteresować dziennikarzy, wykładowców oraz badaczy procesów komunikowania masowego. Dodatkowej wiedzy może dostarczyć podana po każdym rozdziale literatura uzupełniająca, a weryfikacją zrozumienia poszczególnych problemów powinna być prawidłowa odpowiedź na zawarte w skrypcie pytania kontrolne (egzaminacyjne).

  • Autor / Autorzy: Stanisław Michalczyk
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
  • Rok wydania: 2019
  • Liczba stron: 258
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Katowice
258
2019
Uniwersytet Śląski
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.