• Tylko online
Problemy konwergencji mediów II [E-Book] [pdf]
  • Problemy konwergencji mediów II [E-Book] [pdf]
 

Problemy konwergencji mediów II [E-Book] [pdf]

27,30 zł
Brutto

Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzędzi oraz wyników badań będących charakterystycznymi dla danej dziedziny.

  • Autor / Autorzy:
  • Wydawca: Akademia Humanitas
  • Rok wydania: 2016
  • Liczba stron: 221
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Sosnowiec
221
2016
Akademia Humanitas
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.