• Tylko online
Public Relations i marketing w sektorze publicznym [E-Book] [pdf]
  • Public Relations i marketing w sektorze publicznym [E-Book] [pdf]
 

Public Relations i marketing w sektorze publicznym [E-Book] [pdf]

23,40 zł
Brutto

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek służby zdrowia. W pracy pomieszczono zarówno artykuły pióra badaczy-teoretyków, jak i praktyków – osób, które na co dzień implementują strategie marketingowe i public relations, zarządzając lub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temu omawiane zagadnienia zyskują szerszy kontekst.

  • Autor / Autorzy:
  • Wydawca: Akademia Humanitas
  • Rok wydania: 2016
  • Liczba stron: 27
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Sosnowiec
27
2016
Akademia Humanitas
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.