• Tylko online
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu [E-Book] [pdf]
  • Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu [E-Book] [pdf]
 

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu [E-Book] [pdf]

70,20 zł
Brutto

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

  • Autor / Autorzy: Jerzy Olędzki
  • Wydawca: Aspra
  • Rok wydania: 2010
  • Liczba stron: 418
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Warszawa
418
2010
Aspra
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.