• Tylko online
Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy [E-Book] [pdf]
  • Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy [E-Book] [pdf]
 

Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy [E-Book] [pdf]

20,02 zł
Brutto

W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, ...

W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja), a także na wykorzystanie aplikacji mobilnych (kody QR, rozszerzona rzeczywistość). Drugi rozdział jest poświęcony problematyce zarządzania kryzysami (w znaczeniu kryzysów w zakresie public relations). Przeanalizowano w nim kryzys w mediach społecznościowych spowodowany wprowadzeniem nowej oferty produktowej platformy satelitarnej nc+. W trzecim rozdziale uwagę skoncentrowano na współczesnych instrumentach kreowania wizerunku przedsiębiorcy jako osoby publicznej (różnego rodzaju kampanie informacyjne, propagowanie działań przedsiębiorców) i społecznej ocenie tych działań. Zaprezentowano kilka najgłośniejszych kampanii informacyjnych prowadzonych w ostatnich latach.

  • Autor / Autorzy: Ewa Badzińska, Krzysztof Gołata, Marek Szczepański
  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
  • Rok wydania: 2015
  • Liczba stron: 122
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
122
2015
Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.