- Tylko online
English for Customer Care + mp3 do pobrania [E-Book] [pdf]
36,27 zł
Brutto
To doskonała pomoc dla osób zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klientów anglojęzycznych. Nabyta dzięki niemu wiedza przyda się zarówno podczas rozmowy telefonicznej w Call Center przy obsłudze infolinii, jak i przy wymianie korespondencji z klientami. Może służyć jako integralna część ogólnych kursów języka angielskiego lub jako odrębny podręcznik na intensywnych kursach specjalistycznych. Może też być doskonałą pomocą przy samodzielnej pracy w domu.
- Autor / Autorzy: Rosemary Richey
- Wydawca: BC Edukacja
- Rok wydania: 2009
- Liczba stron: 80
- Format: pdf
- Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
- Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
2
Warszawa
80
2009
BC Edukacja
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.