• Tylko online
Marketing usług zdrowotnych [E-Book] [pdf]
  • Marketing usług zdrowotnych [E-Book] [pdf]
 

Marketing usług zdrowotnych [E-Book] [pdf]

54,60 zł
Brutto

.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, posiasc umiejetnosc dokonywania segmentacji rynku uslug zdrowotnych, zrozumiec znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. .. Przejrzysty uklad tresci ulatwia Czytelnikowi szybkie przejscie od teorii i defi nicji kluczowych pojec marketingu uslug zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczacych budowy planu marketingowego. .. Adresatami ksiazki sa menedzerowie i pracownicy wszystkich placówek opieki zdrowotnej oraz studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, sluchacze szkól biznesu i kursów specjalizacyjnych.

  • Autor / Autorzy: Beata Nowotarska-Romaniak
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • Liczba stron: 92
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
92
2012
Wolters Kluwer
Wolters Kluwer Polska SA
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.