• Tylko online
Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej [E-Book] [pdf]
  • Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej [E-Book] [pdf]
 

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej [E-Book] [pdf]

32,50 zł
Brutto

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w...

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu), jak i praktycy – specjaliści w zakresie zarządzania jakością, dzielący się swoimi spostrzeżeniami i rekomendacjami o podbudowie empirycznej i charakterze aplikacyjnym. Wyrażamy nadzieję, że książka przyczyni się do upowszechniania wiedzy na temat wieloaspektowej roli zarządzania jakością we współczesnych organizacjach oraz narzędzi możliwych do wykorzystania w niełatwym procesie implementowania w praktyce organizacyjnej założeń TQM.

  • Autor / Autorzy:
  • Wydawca: Akademia Humanitas
  • Rok wydania: 2016
  • Liczba stron: 146
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Sosnowiec
146
2016
Akademia Humanitas
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.