• Tylko online
Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym [E-Book] [pdf]
  • Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym [E-Book] [pdf]
 

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym [E-Book] [pdf]

50,70 zł
Brutto

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merc...

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.

  • Autor / Autorzy: Barbara Borusiak, Tomasz Wanat
  • Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Rok wydania: 2020
  • Liczba stron: 188
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Poznań
188
2020
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.