• Tylko online
Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego [E-Book] [pdf]
  • Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego [E-Book] [pdf]
 

Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego [E-Book] [pdf]

43,68 zł
Brutto

"Problematyka wyboru marki, jaką są oznaczane produkty oferowane przez przedsiębiorstwo, oraz oddziaływania za jej pomocą na konsumentów należą do istotnych zagadnień z zakresu marketingu. Marka jest zarówno jednym z instrumentów, dzięki któremu przedsiębiorstwo oddziałuje na rynek, jak i jednym z zasobów, którymi ono dysponuje i których wartość może starać się powiększa...

"Problematyka wyboru marki, jaką są oznaczane produkty oferowane przez przedsiębiorstwo, oraz oddziaływania za jej pomocą na konsumentów należą do istotnych zagadnień z zakresu marketingu. Marka jest zarówno jednym z instrumentów, dzięki któremu przedsiębiorstwo oddziałuje na rynek, jak i jednym z zasobów, którymi ono dysponuje i których wartość może starać się powiększać .Możliwości oddziaływania za pomocą marki na konsumentów wiążą się między innymi z kwestią kraju pochodzenia i zjawiskiem etnocentryzmu konsumenckiego. Kraj pochodzenia produktu lub marki jest jednym z czynników, jakimi konsumenci kierują się w swoich wyborach zakupowych. Generalnie, niektórzy konsumenci przywiązują większe, a inni mniejsze znaczenie do kraju pochodzenia produktu bądź marki. Głównym celem autorów było zbadanie identyfikacji postaw konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego oraz marek pochodzenia zagranicznego. Na podstawie tego celu sformułowano tezę główną, mówiącą, że istnieją różnice w postawach konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego. Biorąc pod uwagę tezę główną, sformułowano dwie tezy pomocnicze: 1. Kraj pochodzenia marki ma różne znaczenie dla konsumentów przy wyborze różnych rodzajów produktów. 2. W przypadku kosmetyków pielęgnacyjnych istnieją różnice w postawach konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego."

  • Autor / Autorzy: Radosław Baran, Beata Marciniak, Teresa Taranko
  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
  • Rok wydania: 2017
  • Liczba stron: 220
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
220
2017
Szkoła Główna Handlowa
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.