• Tylko online
Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza [E-Book] [pdf]
  • Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza [E-Book] [pdf]
 

Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza [E-Book] [pdf]

38,22 zł
Brutto

„No i po co nam w ogóle te muzea?” – takie przewrotne pytanie postawiła Anna Żakiewicz (2008) w odpowiedzi na liczne doniesienia medialne dotyczące spadku zainteresowania społeczeństwa polskiego tą formą obcowania z kulturą. Jednakże dane statystyczne publikowane przez GUS oraz gromadzone przez muzea wskazują, że tendencja jest zupełnie odwrotna. W ciągu ostatnich piętnastu lat notuje się stały wzrost liczby osób odwiedzających muzea, a wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut Turystyki wykazały, że głównym celem przyjazdu turystów do Polski jest zwiedzanie. Zatem produkt będący wynikiem prac muzealników stanowi istotny i perspektywiczny element potencjału turystycznego naszego kraju. Niniejsza książka jest próbą syntetycznej oceny i analizy produktu turystycznego kreowanego przez muzea etnograficzne na wolnym powietrzu w dwóch regionach etnograficznych: na Mazowszu i Pomorzu.

  • Autor / Autorzy: Klaudia Nowicka
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
  • Rok wydania: 2016
  • Liczba stron: 208
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
Gdańsk
208
2016
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.