• Tylko online
Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik [E-Book] [pdf]
  • Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik [E-Book] [pdf]
 

Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik [E-Book] [pdf]

35,49 zł
Brutto

Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania stra...

Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie. W tej publikacji wszystko usystematyzujemy. Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę również, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać.

  • Autor / Autorzy: Grzegorz Marciniak
  • Wydawca: Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji
  • Rok wydania: 2020
  • Liczba stron: 28
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
28
2020
Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.