• Tylko online
Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych [E-Book] [pdf]
  • Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych [E-Book] [pdf]
 

Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych [E-Book] [pdf]

15,22 zł
Brutto

Monografia dotyczy zagadnień sprzedaży, zarządzania sprzedażą, budowania więzi z klientami; obejmuje temat sprzedaży w ujęciu procesu jako podstawowej kwestii w działalności przedsiębiorstwa. Wdrożenie w przedsiębiorstwach zasad sprzedaży partnerskiej oraz adekwatnych metod i procedur zarządzania prowadzi do tworzenia silniejszych i trwalszych więzi z klientami, co pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży. Monografia przybliża zagadnienia historyczne i teoretyczne sprzedaży, zawiera rozważania na temat procesu sprzedaży, metod prezentacji, marketingu partnerskiego w procesie sprzedaży, tworzenia więzi z klientami oraz obsługi klienta po sprzedaży; obejmuje tematykę planowania sprzedaży, organizacji, personelu oraz jego motywowania i kontroli. W monografii zwrócono uwagę na sprzedaż ze szczególnym uwzględnieniem cech analizowanych pokoleń określanych w literaturze jako X, Y, Z i w tym kontekście omówiono temat współpracy z klientem w procesie sprzedaży.

  • Autor / Autorzy: Anna Zelga-Szmidla
  • Wydawca: Politechnika Częstochowska
  • Rok wydania: 2021
  • Liczba stron: 118
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Częstochowa
118
2021
Politechnika Częstochowska
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.