• Tylko online
Tekst jako świat i gra. Modele narracyjności w kulturze współczesnej [E-Book] [pdf]
  • Tekst jako świat i gra. Modele narracyjności w kulturze współczesnej [E-Book] [pdf]
 

Tekst jako świat i gra. Modele narracyjności w kulturze współczesnej [E-Book] [pdf]

24,96 zł
Brutto

Niniejsza publikacja prezentuje sposoby organizowania informacji w bardziej lub mniej klasycznych narracyjnych schematach. Zostaną tu omówione na przykładach tekstów kultury, funkcjonujących w postaci książek, filmów i gier komputerowych, zaś refleksja nad przedmiotem badania ma na celu uchwycenie relacji między medium a tekstem, który dzięki niemu się objawia. Każdemu z wymienionych mediów towarzyszy osobny nurt rozważań na temat jego specyfiki, niemniej w przypadku nielinearnie zorganizowanych tworów (lub – jak w przypadku literatury – postulatów takiego czytania bądź pisania), pojawiających się w obrębie każdej z dziedzin, idea zaburzenia linearnej narracji przy wykorzystaniu środków, jakimi dysponuje dane medium jest zaskakująco podobnie wyrażana. Istota niniejszych rozważań to nie tylko idea odnoszona do poszczególnych dziedzin, lecz także analiza konkretnych tekstów, stanowiących próby jej realizacji.

  • Autor / Autorzy: Katarzyna Prajzner
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Rok wydania: 2009
  • Liczba stron: 252
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Łódź
252
2009
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.