• Tylko online
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 [E-Book] [pdf]
  • Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 [E-Book] [pdf]
 

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 [E-Book] [pdf]

27,30 zł
Brutto

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojr...

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie." (ze Wstępu)

  • Autor / Autorzy:
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
  • Rok wydania: 2017
  • Liczba stron: 158
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
158
2017
Uniwersytet Śląski
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.