• Tylko online
Drama na różnych poziomach kształcenia [E-Book] [pdf]
  • Drama na różnych poziomach kształcenia [E-Book] [pdf]
 

Drama na różnych poziomach kształcenia [E-Book] [pdf]

38,22 zł
Brutto

Drama często postrzegana jest jako metoda, która polega na tworzeniu inscenizacji, podczas której aktywność werbalna i niewerbalna ucznia nakierowana jest na kreację i prezentację ról. Utożsamiana jest ze spektaklem teatralnym, z tą tylko różnicą, że w dramie nie ma podziału na widza i aktora. Nauczyciele nie stosują dramy, wyrażając obawę, że „po takiej lekcji uczniom nie...

Drama często postrzegana jest jako metoda, która polega na tworzeniu inscenizacji, podczas której aktywność werbalna i niewerbalna ucznia nakierowana jest na kreację i prezentację ról. Utożsamiana jest ze spektaklem teatralnym, z tą tylko różnicą, że w dramie nie ma podziału na widza i aktora. Nauczyciele nie stosują dramy, wyrażając obawę, że „po takiej lekcji uczniom nie zostanie nic w zeszytach”. Abstrahując od tego, że ważniejszy jest ślad w pamięci ucznia, rozwój myślenia i odczuwania emocji, niż ślad w jego zeszycie, należy zaprzeczyć przedstawionemu powyżej mitowi, traktującemu dramę jako odegranie ról, czyli swego rodzaju doświadczenie pozbawione refleksji.

  • Autor / Autorzy: Kamila Witerska
  • Wydawca: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
  • Rok wydania: 2011
  • Liczba stron: 196
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Łódź
196
2011
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.