• Tylko online
Młodzież, dorośli i seniorzy w procesie całożyciowego uczenia się. Tradycja i współczesność [E-Book] [pdf]
  • Młodzież, dorośli i seniorzy w procesie całożyciowego uczenia się. Tradycja i współczesność [E-Book] [pdf]
 

Młodzież, dorośli i seniorzy w procesie całożyciowego uczenia się. Tradycja i współczesność [E-Book] [pdf]

17,75 zł
Brutto

Niniejsza publikacja składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy z nich prezentuje ewolucję idei całożyciowego uczenia się na przestrzeni dziejów, począwszy od starożytności aż po XX wiek. W kolejnym rozdziale przestawiono krótką charakterystykę Pokolenia Z (2.0 generation) oraz powiązanych z młodzieżą nowych trendów w edukacji, które pojawiły się w całożyciowym uczeniu...

Niniejsza publikacja składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy z nich prezentuje ewolucję idei całożyciowego uczenia się na przestrzeni dziejów, począwszy od starożytności aż po XX wiek. W kolejnym rozdziale przestawiono krótką charakterystykę Pokolenia Z (2.0 generation) oraz powiązanych z młodzieżą nowych trendów w edukacji, które pojawiły się w całożyciowym uczeniu się po wynalezieniu Internetu. W rozdziale trzecim zobrazowano wymiary, strategie i uwarunkowania edukacji dorosłych i kształcenia ustawicznego. W tej części pracy przedstawiono również główne założenia dotyczące obszarów, zadań i funkcji całożyciowej edukacji dorosłych. Ostatni rozdział ukazuje ludzi starzejących się i starych w procesie uczenia się z życia i całożyciowej autokreacji, traktowanej jako proces wewnętrzny, zdolność człowieka do kierowania własnym rozwojem i dochodzenia do zmiany na drodze stawania się gotowym do pełnienia różnorakich ról.

  • Autor / Autorzy: Agata Chabior, Sławomir Chrost, Małgorzata Krawczyk-Blicharska, Małgorzata Stawiak-Ososińska
  • Wydawca: Uniwersytet Jana Kochanowskiego
  • Rok wydania: 2019
  • Liczba stron: 192
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
192
2019
Uniwersytet Jana Kochanowskiego
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.